Güzel ahlak büyük bir servettir.

0
0
0

Murtgit e Selamlar

48
136
71

fuck off

0
9
1

sa gençler

0
0
0

İNTERNETTEN PARA KAZAN

5
21
10

Nasil kazaniliyo la burdan

0
0
0

muğlalı akifden selamlar

91
257
142

ibne cincon olamazsın şampiyon

0
0
0

Herkese selam damara dewam

0
0
0

Telegram @mstt53 send message :)

327
763
160

Musluğu Açıldığında Anında Haberdar Olmak Isteyenler Telegram: @airdroptiming Kanala Katılıp Takip Edin

0
0
0

Telegram @airdroptongue join now and @airdroptonguejoinchat Share link you

14
50
39

Herkese selam geçler

19
72
28

sizi seviyorummm

0
0
0

!!!

0
0
0

Nasıl buldunuz güzel mi?

7
41
19

Tiktok videosunu koyan o. Ç kulakların iyi çınlamıştır umarım. 1 saat nasıl atlatılacağını bulmak için 100 sefer seyretmek durumunda kaldım. Gorayı koyan piçide untmayalım

2
8
4

Urfadan Sevgiler :)

0
0
0

Selim güven

41
142
83

Hangi oruspu çocuğu videoyu koydu

6
29
23

who is champions football league 2020

0
0
0

My fast phone

0
0
0

Murtgit yutuber olarak bence itici ve çıkarcı biri.Bendeki izlenimi bu. Ama hakaret etmeyin. Oda insan. Beğenmessin dünya kadar yutuber var veya kendin takip edersin sistemleri. Be kadar lann

0
0
0

yazmayin artik lutfen alamioruz koinleroi

0
0
0

Anıl kardeşime selamlar bol kazançlar

0
3
0

Tarrak Tarrak post atmayin lan

29
118
79

Asafsg

0
0
0

Hayırlı cumalar dilerim

60
167
53

@airdropcenneti

4
14
6

Murtgit kimdir

2
10
5

Mustafa Kemal Atatürk

0
0
0

Murat git hocanızın anasını sikeyim gotu kalktı mal gidip birde yt kanalını silicekmiş puhahaha

8
37
41

vye34

0
6
2

Talha infal ve murtgite selamlar

8
31
15

yarak kürek işler yapmayın la

52
160
141

Tıkla

0
0
0

kilimcinin kör oğlu topunuzun a.q

74
227
116

Bu nedir

0
0
0

Ada kah Bbbbrrrrrrrr!

0
0
0

https://bitonplay.com/register?code=8MGyy1tnU4

0
0
0

gidin la bitcek aq

1
9
1

Video atanların anasını....

17
69
49

$ARPA 22 Aralık Pazar saat sanırım 19’dabit haber paylaşacak, bu vesileyle büyük pump bekleniyor kaçırmayın -ki şimdiden başladı rüzgârı-

0
0
0

@coinmuhendisi telegram grubumuzdan selamlar

20
61
62

11

0
0
0

Bitonplay la neye aktif olmayang olum. Sana burdan Bitonkayarım haaaa amına soktuuum

0
0
0

site changed you need to open new registration for information TG: @ mstt53 send me message

0
0
0

O tiktok videosu koyan elemanın ben ta anasını avrdaıno skşm

16
54
51

Video koyanın bende amina koyayım

22
80
55

MORUK

0
0
0

Musluğun Açılmasını İsteyenler Telegram @airdroptiming Katılın admine yazın açacak

0
0
0

Türkiye

0
0
0

Bunu Yazan Tosun Okuyana Kosun

7
33
39

Hadi olum aktif oll...bebeğim

0
0
0

Ergen hareketlerinizden vazgeçin, birazcık olgunlaşmayı deneyebilirsiniz. Boş bir hayatın kimseye faydası yok

0
0
0

Sponsor arıyorsan telegram @mfaik yaz 2800 kişilik airdroptongue grupunun sahipi

82
232
161

Kazanç Rehberi Yoklama Alalım Kaç Kişiyiz Görelim -SNY

10
62
39

Kazanç Rehberi'ne Selam Olsun @tugayyalinc

161
388
185

bak bak kafiye nasıl uydu... " MURT GİT SİKTİR GİT '' huhuhooohoohaaaaaaarrraaaa zartzurt kıhkıhhkıhh

0
0
0

Soktuumm

0
0
0

Bu ne saçma şey...

0
0
0

TELEGRAM link paylasım grubumuz @cryptoearnx

5
40
15

Siz konuşun biz büyüyoruz #biricoinmidedi

0
0
0

Have you ever been to Indonesia?

0
0
0

Abi bi şarap parası nolur abi

0
0
0

Anniversary 2 market digifinex..free 2222DFT ~ 2222$..JOIN TO LINK https://www.digifinex.vip/id-id/from/JHkgN0/3252****4769

0
0
0

Buraya yazı yazanın anasını sikicem en sonu da yeter amk artk

23
89
84

Sordum soruyu soktum boruyu

0
0
0

Az toplayın ibneler

2
19
9

Em-B / Biulibiuli (Groovepad Trap Vibes)

0
0
0

sa

13
45
37

naber lan gevuşek amına kodumunun

166
364
350

Selamun aleykum

0
0
0

Ahlayan karı videosu koyan pezevenk ananı sikeyim seinin orosbunun evladı

18
81
63

Tiktok videosunu koyan arkadaşı iyi andım

68
200
117

Müslüm BABA - Omer K.

10
24
8

Varmi içinde kirilacak

0
0
0

Better şanş dedi kaç kez amina koyacam demesene göt

2
10
7

Like on Facebook /bbfghana

0
0
0

sizin icin emek harcayan insana ettiginiz kotu laflar donup size geri gelir ettiginiz okdar kufure layik olan tek insan onu yazan kisidir biraz terbiyeli olun ole kufurle klavye sovuyla bir yere varamazsiniz akiilli olun @ibrhm135 cihan

0
0
0

Merhaba

105
251
95

@Murtgit selamlar abi seviliyorsun

0
0
0

Dayak Gifimi Yemek İsteyen Var Mı ?

13
58
57

Bura kufur yazma o.ç

24
84
68

Musluk açılsın ı love you rıf

0
0
0

Biricoinmidedi ailesine selamlar

23
76
43

sünger bob

62
166
139

Selamün aleyküm Allah'ın selamı ve bereketi üzerinizde olsun

0
0
0

What is your name?

0
0
0

merhaba

0
0
0

merhaba

0
0
0

https://twitter.com/MustafaDasci12 takipe takip

0
0
0

Buraya video yada küfür yazanın sülalesine komple telegram kullanıcıları atlasin

8
28
21

Bol kazanclar

17
75
24

@belalimsin

54
152
115

MURTGİT SİKTİRGİT. Gıcık gıcık konuşuyon. Senin kanalın müzini sikeyim. Refini sikeyim.

0
0
0

Beyler burda amaç musluktan coin toplamak mı birbirinizin anasına küfür etmek mi biraz saygılı olun lütfen

0
0
0

Anıl a Selamlar Seviliyosun Kanalın Çok Faydalı @airdroptiming Mutlaka Katılmanızı Tasviye Ederim

0
0
0

@Milli Ruhtan Murtgit (Murat Abi)'ye Anıla Ve Diğerlerine Selam:)

10
34
21

When coin available?

0
0
0

Sitemi ziyaret edin

8
30
15

Telegram @airdroptongue you have sponsor ? İ m you sponsor send me @mfaik

15
69
54

Musluğun Açılmasına Çok Az Bir Süre Kaldı Açıldığında Anında Haberdar Olmak İçin Telegram: @airdroptiming Kanalına Katılın Bildirimleri Açın

0
0
0

Verifikasi my akun..

0
0
0

Hepiniz öleceksiniz...

128
299
256

....

19
92
56

@cryptoearnx

9
43
22

pernahkah anda pergi ke danau toba?

0
0
0

Herkese selam

0
0
0

Aaaaaa

0
0
0

Atık musluk tez açasiniz

0
0
0

bu nasıl çalışıyor

0
0
0

i want coin

0
0
0

Selamün aleyküm

76
189
73

Buraya aptal aptal küfürler yazan annesi kötü yola düşmüşler -99 IQ insanlar.

35
109
74

Video atanın anasını avradını

14
66
50

BURDA SOBANIN DEMIRI VAR

81
248
177

NumanÖnat a selamlar.Murtgit Allah gözünü doyursun. Uslubunu değiştir. Çok iticisin.

0
0
0

Saya belum mengerti cara nya

0
0
0

Ajsjsjs

0
0
0

suport

0
0
0

PORTİS CÜZDANDAN PARA ÇEKEMİYORUM SORUN NEDİR TELEGRAM: bgr4u bana yazın lütfen

44
148
112

quality for airplanes @airdropsbountyss

10
47
34

Bokunu çıkarmayın amk

27
113
95

What is your question

2
12
5

what is this

0
0
0

Ne güz3l temsil ediyorsunuz ülkeyi

0
0
0

naber do you wanna sex me

147
295
344

Adamliķtan yoksun kişi ve kişiler insanlara küfür edip durmayın

0
0
0

Hepinizin amk

0
0
0

murtGİT netvork piramit sistemi referans suç. TUTUKLANCAKSINN

0
0
0

Numan hocama selam yatırıma devam telegram @numanonat

0
0
0

What is this?

0
0
0

Hepimiz öleceğiz. We must die!

90
257
179

kazanç rehberine selam sikişe devam hadi like la

108
267
273

Selammmm

0
0
0

İyi geceler beyler

2
12
0

Videoyu izle 30 dolar kazan

38
129
82

Eşşeği yapıyor kazanç rehberi

28
82
97

GAZİ MUSTAFA KEMAL E SELAMLAR BOL KAZANÇLAR

0
0
0

Ne Neyapacak Neyapacak Neyapacak bilmiyom belli

44
144
107

Musluk hala aktif olması güzel

3
15
4

https://www.youtube.com/watch?v=8n0gLudzSoo

54
173
170

VELİ DAYI GAZİNODA YEDİ TARLAYI. BİZDE BURDA YİYECEUK GARİH

0
0
0

Zart Zurt, Cart Curt, hart hurt, etmeyin olum SOKARIM moruklar

0
0
0

Murtgit abi seviliyorsun.

0
0
0

TÜRKİYEDEN SELAMLAR

3
11
2

Myenilmez30@gmail.com

0
0
0

fortune is already there that governs. all we explain to the above

0
0
0

En Güncel Airdroplar Ve Musluk Açıldığında Anında Haberdar Olmak İçin Telegram: @airdroptiming

0
0
0

deneme

0
0
0

Telegram @airdroptongue join now

19
95
68

Favorite football team

4
22
6

@Murtgit i Çekemeyen Orupsu Çocukları Adam Güzel İşler Yapıyor Referans Kasmasınmı İt Oğlu İtler Sizin Gibi Köpekler Kıskanıyor Adamı Kusurun amq Yazan:Anıl Telegram @Anil798 Kanal: @airdroptiming

0
0
0

Bu nedir amk

38
127
121

work is money!!!!

0
0
0

Burdan Tarım Ve Hayvanat Bakanlığına Sesleniyorum Halit Ağa Köyünde İneklere Tecevüz Ediyorlar Yardım Edin O Hayvanlara

0
0
0

Burdan @Anil798 selamlar 👍

0
0
0

sadewa

0
0
0

merhaba

0
0
0

Yes ulan bu!

28
110
63

İzmir Escort dilara 24

1
5
0

salın aq

2
9
0

Noldu Lan Oruspu Çocukları

9
22
38

tiktok

91
253
204

Ebeniz nasıl

7
36
37

VIRAK VIRAK

28
88
73

TELEGRAM link paylasım grubumuz @cryptoearnx

0
0
0

Ölüm

7
26
16